دیجیتال مارکتینگ را با اسمهای زیادی میشناسیم. بازاریابی اینترنتی، بازاریابی آنلاین یا بازاریابی دیجیتال. همه اینها تقریبا به یک معناست و هدف از همه آنها ارسال پیامی به مخاطب، برای یافتن و جذب بازار یا همان مشتری و در نهایت فروش بیشتر است.
این روزها در هر کسبوکاری چه در فضای آنلاین یا چه در فضای آفلاین بدون داشتن یک واحد بازاریابی، فروش تقریبا غیرممکن است. یا حداقل به سختی و باکندی روبرو است. اهمیت این موضوع با توجه به رشد روزافزون استفاده ار فضای مجازی بیشتر شده است. دیگر نهتنها نیاز به یک واحد بازاریابی به یک ضرورت تبدیل شده است. بلکه این واحد بازاریابی باید با اصول بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ کاملا آشنا باشد.
استراتژیهای رشد در بازاریابی دیجیتال بسیار گسترده و وسیع است. در این مسیر رشد سعی میکنیم نگاه جامعی به این فرآیند در بازارهای بومی ایران داشته باشیم و علاوه بر معرفی کانالهای بازاریابی و ابزارهای آن نگاهی هم به نحوه درآمدزایی و همچنین تحلیل دادههای بازاریابی داشته باشیم